0%
Hüljatud ostukärud ja kaotatud müügi taastamine

Olgem ausad, mahajäetud ostukärud on e-kaubanduse igapäevaelu tõsiasi. Uuringud näitavad, et kuni 69% ostukorvidest hüljatakse enne kassasse minekut. See on märkimisväärne osa võimalikest müükidest mis on lõpetamata jäänud. Kuid muretsemiseks pole põhjust - õnneks on olemas effektiivseid moodused kuidas kaotatud müüki tagasi võita.

Miks kliendid ostukorve hülgavad?

Tõhusa taastamisstrateegia koostamisel on võtmeks ostukorvist loobumise põhjuste mõistmine. Siin on möned levinumad süüdlased:

  • Ootamatud saatmiskulud: klientide tabamine üllatuslike saatmistasudega vöib olla suur problem. Kaaluge tasuta tarne pakkumist teatud tellimuse väärtuse ületamisel või hinnanguliste saatmiskulude ette kuvamist.
  • Keeruline väljamakseprotsess: pikk või segadust tekitav väljamaksmise protsess võib kliente ostu lõpule viimisel häirida. Muutke oma e-poe maksmise sammud sujuvamaks minimeerides vajalike sammude arvu.
  • Hindade võrdlus: mõned kliendid lisavad ostukorvi kaupu et nende hindu võrrelda teiste kaupluste hindadega. Sihitud meilikampaaniad eksklusiivsete pakkumistega võivad siinkohal aidata.
  • Lihtsad segajad: olgem ausad, mõnikord tuleb lihtsalt midagi otsmise hetkel vahele. Kliente võidakse segada ja nad lihtsalt unustavad oma ostukorvi. Hästi ajastatud hüljatud ostukorvi meeldetuletus e-kirjaga vöib neid protsessi juurde tagasi tuua.

Emailde jõud

Statistika on siinkohal vägagi julgustav: aruanded näitavad et taastatud hüljatud ostukärud võivad moodustada kuni 11% poe tulust. See on märkimisväärne investeeringu tasuvus nii väikese pingutuse eest!

Tõhusate hüljatud ostukorvide meilide koostamine

Eduka hüljatud ostukorvi emaili võtmeks on selle isikupärastamine ja kiireloomulisus. Siin on mõned näpunäited:

  • E-kirja isikupärastamine: pöörduge kliendi poole nime järgi ja tõstke esile konkreetsed kaubad mis ta maha jättis.
  • Pakkuge stimulit: lisage sooduskood või tasuta tarne pakkumine et meelitada neid ostu lõpetama.
  • Looge kiireloomulisuse tunne: mainige piiratud aja pakkumisi või vähest saadavust et julgustada klienti kiiresti tegutsema.
  • Email olgu lihtne aga sisutihe: asuge otse asja juurde ja muutke ostukorvi naasmine lihtsaks ostukorvi taastava nupu abil.

Rakendades effektiivset mahajäetud ostukorvi taastamise strateegiat saate ostukorvi hülgamise määra oluliselt vähendada ja oma Magento e-poe tulusid suurendada.

Soovitame meie ekspertidega konsulteerimiseks ja sellise funktsionaaluse lisamiseks meiega juba täna ühendust võtta.