Toode lisati ostukorvi
See privaatsuspoliitika sätestab, kuidas see veebisait (edaspidi "pood") kasutab ja kaitseb kogu teavet, mida te selle veebisaidi kasutamise ajal poele annate. Pood on pühendunud teie privaatsuse kaitsmisele. Kui me palume teil esitada teatud teavet, mille järgi saame poe kasutamisel teid tuvastada, kinnitame, et seda kasutatakse ainult vastavalt käesolevale privaatsuspoliitikale. Pood võib seda poliitikat aeg -ajalt muuta, värskendades seda lehte. Soovitame seda lehte aeg-ajalt kontrollida, veendumaks, et olete muudatustega rahul.
Mida me kogume
Võime koguda järgnevaid andmeid:
- nimi
- kontaktandmed sealhulgas e-posti aadress
- demograafilisi andmeid, näiteks sihtnumber, eelistused ja huvid
- muu informatsioon, mis on seotud klientide küsitluste ja/või pakkumistega
Täieliku loendi kogutud küpsistest leiate Kogutud küpsiste loendi sektsioonist.
Mida me teeme kogutud andmetega
Vajame neid andmeid teie vajaduste mõistmiseks ja parema teenuse pakkumiseks, eelkõige järgmistel põhjustel:
- Asutuse sisesed arvestused
- Oma toodete ja teenuste täiustamiseks.
- Võime perioodiliselt saata uudiskirju uutest toodetest, eripakkumistest või muust teabest, mis võib meie arvates teile huvi pakkuda, kasutades teie sisestatud e-posti aadressi.
- Aeg-ajalt võime teie poolt edastatud andmeid kasutada teiega turu-uuringute tegemiseks. Võime teiega ühendust võtta e-posti, telefoni, faksi või posti teel. Võime kasutada teavet veebisaidi kohandamiseks vastavalt teie huvidele
Turvalisus
Oleme pühendunud teie teabe turvalisuse tagamisele. Loata juurdepääsu või avalikustamise vältimiseks oleme kogutud teabe kaitsmiseks ja turvamiseks kasutusele võtnud sobivad füüsilised, elektroonilised ja haldusprotseduurid.
Kuidas me kasutame küpsiseid
Küpsis on väike fail, mis küsib luba teie arvuti kõvakettale paigutumiseks. Kui olete nõus, lisatakse fail ja küpsis aitab veebiliiklust analüüsida või annab teile teada, kui külastate mõnda kindlat saiti. Küpsised võimaldavad veebirakendustel teile, kui üksikisikule, vastata. Veebirakendus saab kohandada oma toiminguid teie vajaduste, meeldimiste ja mittemeeldimiste järgi, kogudes ja mäletades teavet teie eelistuste kohta.
Kasutame liikluslogi küpsiseid, et tuvastada, milliseid lehti kasutatakse. See aitab meil analüüsida veebilehe liiklust puudutavaid andmeid ja täiustada oma veebisaiti, et kohandada see klientide vajadustega. Kasutame seda teavet ainult statistilise analüüsi eesmärgil ja seejärel eemaldatakse andmed süsteemist.
Üldiselt aitavad küpsised meil pakkuda teile paremat veebisaiti, võimaldades meil jälgida, millised lehed on teile kasulikud ja millised mitte. Küpsis ei anna meile mingil viisil juurdepääsu teie arvutile ega mis tahes teie kohta käivale teabele, välja arvatud andmed, mida soovite meiega jagada. Võite küpsiste kasutamise vastuvõtta või tagasilükata. Enamik veebibrausereid aktsepteerib küpsiseid automaatselt, kuid tavaliselt saate oma brauseri seadeid muuta, nii et küpsiseid ei kasutata. See võib takistada teil meie veebisaidist täiel määral kasu saada.
Lingid teistele veebisaitidele
Meie veebisait võib sisaldada linke teistele huvipakkuvatele veebisaitidele. Siiski, kui olete neid linke meie saidilt lahkumiseks kasutanud, pidage meeles, et meil pole selle teise veebisaidi üle mingit kontrolli. Seetõttu ei saa me vastutada selle teabe kaitse ja privaatsuse eest, mida te teiste saitide külastamise ajal pakute ja käesolevad privaatsustingimused teisi saite ei reguleeri. Peaksite olema ettevaatlik ja vaatama teiste veebisaitide kehtivaid privaatsustingimusi.
Isikuandmete kontrollimine
Võite piirata oma isikuandmete kogumist või kasutamist järgmistel viisidel:
- kui teil palutakse veebisaidil vormi täita, otsige kasti, millele klõpsates saate märkida, et te ei soovi, et seda teavet kasutatakse otseturunduse otstarbel
- kui olete eelnevalt nõustunud sellega, et kasutame teie isikuandmeid otseturunduse otstarbel, võite igal ajal oma meelt muuta, andes meile sellest otse teada, kasutades meie kontaktandmeid
Me ei müü, levita ega rendi teie isikuandmeid kolmandatele isikutele, kui meil pole teie luba või kui selleks pole seaduslikku nõuet. Võime kasutada teie isikuandmeid, et saata teile reklaamiteavet kolmandate isikute kohta, mis võivad meie arvates teile huvi pakkuda, kui ütlete meile, et te seda soovite.
Võite küsida üksikasju oma isikuandmete kohta, mida me teie kohta 1998. aasta andmekaitseseaduse alusel hoiame. Seda teenust pakume väikse tasu eest. Kui soovite koopiat meie valduses olevast teabest enda kohta, saatke meile see taotlus e-mailile, kasutades meie kontaktteavet.
Kui teil on põhjust arvata, et meie valduses olev teave teie kohta on vale või puudulik, kirjutage meile e-mail niipea kui võimalik. Parandame viivitamatult ebakorrektsed andmed.
Kogutud küpsiste loend
Allolevas tabelis on loetletud küpsised, mida me kogume ja millist teavet nad salvestavad.
Küpsise nimi | Küpsise kirjeldus |
---|---|
FORM_KEY | Salvestab juhuslikult genereeritud võtme, mida kasutatakse võltsitud päringute vältimiseks. |
PHPSESSID | Teie seansi ID serveris. |
GUEST-VIEW | Võimaldab külalistel oma tellimusi vaadata ja muuta. |
PERSISTENT_SHOPPING_CART | Link teie ostukorvi ja vaatamiste ajaloo kohta, kui olete seda küsinud. |
STF | Teave toodete kohta, mille olete sõpradele e-postiga saatnud. |
STORE | Teie valitud poe vaade või keel. |
USER_ALLOWED_SAVE_COOKIE | Näitab, kas klient on lubanud küpsiseid kasutada. |
MAGE-CACHE-SESSID | Lihtsustab brauseri sisu salvestamist vahemällu, et lehekülgi kiiremini laadida. |
MAGE-CACHE-STORAGE | Lihtsustab brauseri sisu salvestamist vahemällu, et lehekülgi kiiremini laadida. |
MAGE-CACHE-STORAGE-SECTION-INVALIDATION | Lihtsustab brauseri sisu salvestamist vahemällu, et lehekülgi kiiremini laadida. |
MAGE-CACHE-TIMEOUT | Lihtsustab brauseri sisu salvestamist vahemällu, et lehekülgi kiiremini laadida. |
SECTION-DATA-IDS | Lihtsustab brauseri sisu salvestamist vahemällu, et lehekülgi kiiremini laadida. |
PRIVATE_CONTENT_VERSION | Lihtsustab brauseri sisu salvestamist vahemällu, et lehekülgi kiiremini laadida. |
X-MAGENTO-VARY | Lihtsustab brauseri sisu salvestamist vahemällu, et lehekülgi kiiremini laadida. |
MAGE-TRANSLATION-FILE-VERSION | Lihtsustab sisu tõlkimist teistesse keeltesse. |
MAGE-TRANSLATION-STORAGE | Lihtsustab sisu tõlkimist teistesse keeltesse. |
Öeldakse, et numbrid räägivad enda eest. Maailma veebimüügi kasvunumbreid vaadates on suund ainult üles, veebipoodide tükk müügipirukas kasvab keskmiselt 20-30% aastas. Kui tänases olukorras on tegevuste veebi kolimine muutunud massiliseks, siis alles hiljuti see nii polnud.
Pooled kaubanduskeskuste asukatest ei oma veebipoodi
Oleme viimased viis aastat vaadelnud Eesti kaubanduskeskuste poodide esindatust e-kauplustena. Võrdlesime 10 suurema kaubanduskeskuse kaupluste ja nende e-poodide hulka viis aastat tagasi ja nüüd (veebruar 2020). Erinevate (lugesime iga kauplust vaid ühe korra) päris kaupluste arv jäi peaaegu samaks (2015 aastal 498 ja 2020 aastal 486). Viis aastat tagasi oli veebipood 40 protsendil, ja tänaseks on see tõusnud 54 protsendini ehk siis veebipood puudub endiselt umbes pooltel.
E-kaubanduse algusaegadel peeti teatud valdkondi online müügiks sobimatuteks, sinna kuulusid nii proovimist vajavad kaubad kui ka näiteks toidukaup. 2015 aastani ei olnud Eestis ühelgi toidukaupluste ketil e-tellimise võimalust, Selver tegi esimesi pilootprojekte kuid üldiselt peeti veebis toidukaupade müüki riskantseks äriks, millel on kõrged logistikakulud. Täna on veebimüük kõigil suurematel toidukauplustekettidel ja praeguses kriisis tänatakse õnne, et õigel ajal e-kanalisse investeeriti.
Veebis täiesti nähtamatuid on endiselt palju
Paljudel kauplustel polnud viis aastat tagasi isegi veebilehte infoga, ja kaubamärgi otsing suunas maaletooja lehele või ülemaailmsele üldisele veebilehele, kus mõnel juhul ei näita Eestit isegi müügiriikide hulgas. Kahjuks ei ole olukord palju paranenud, siiani puudub elementaarne veebileht 55-l kauplusel (2015 aastal 71).
Miks jäetakse raha ja kliendid veebist võtmata?
Miks siis loobuvad kaupmehed vabatahtlikult lisamüügist ja veebis nähtav olemisest? Mõningatel juhtudel on põhjuseks maaletooja lepingu tingimused, mis keelavad vastava kaubamärgi kohalikus e-poes müümise. Teised on otsustanud, et neile piisab kui kaup on müügis nn. veebikaubamajades nagu Kaubamaja või Hansapost. Mõned toovad põhjuseks hirmud, et online müügikanali loomine ja pidamine on kallis ja puudub vastav kompetents. Omaette kategooria moodustavad nn. pudukauplejad, kes müüvad tundmatut päritolu tooteid “kiiresti ja soodsalt” ärimudeliga ja kellel puudub pikaajaline strateegia. Siiani oli ka neid, kes põhimõtteliselt ei usu veebis müügi edusse aga need skeptikud veenis ilmselt ümber praegune pandeemia olukord, kus kaubanduskeskustes müük kukkus päevaga nulli.
Online versus “tellisest ja mördist” kaupluse hind
Hästitoimiva e-poe avamine ei ole alati päris nii odav kui arvatakse, kuid kindlasti on see soodsam kui tavapoega alustamine. Näiteks kulub umbes 100 m2 kaubanduspinna sisustamiseks 30,000 – 50,000 eurot, lisaks tuleb arvestada igakuiste kuludega vahemikus 8,000 – 12,000 eurot. E-poe loomise hinnaklass algab 5,000 – 10,000 eurost (soodsama lahenduse võib leida standardlahenduse nagu Shoproller jne abil). Keskmise e-poe igakuised kulud jäävad vahemikku 2,000 – 8,000 eurot. Kui eesmärgid on suured ja veebimüügi käive prioriteet siis tuleb muidugi kordades suurema eelarvega arvestada. Tarkade ja efektiivsete e-kanalite võimekus eeldab klientide ja ladudega seotud liidestusi ja automatiseerimist.
Asukoht, asukoht, asukoht
Kui tavapoe rendihinna määrab asukoht kaubanduskeskuses, siis veebipoe “asukoht” Google otsingumootoris on sama oluline. Mida hiljem veebielu algab, seda suurem on turunduskulu, et konkurentidele nähtavusega järgi jõuda ja kallinevate otsingusõnade sõjas võitjaks tulla. Hea uudis on see, et korralikult toimiv e-pood peaks tegema sarnase käibe nagu kaubanduskeskuses asuv tavapood, ning tõstma füüsilise poe müüki, sest 65% kõigist ostuotsustest saavad alguse veebist.
Tänases majanduslikus situatsioonis on aeg ja võimalus kaupmeestel oma ärimudeleid muuta ning investeerida rohkema e-lahendustesse, automatiseerimisse ja digitaliseerimisse. Kui varem olid e-kanalid kaupmeestele lisavõimalus, siis tänaseks on see ellujäämise ja jätkuva äritegevuse küsimus. Julgen ennustada, et juba aasta pärast ei ole enam väga palju traditsioonilisi poode ilma e-kaupluseta ja müük läbi erinevate kanalite on muutunud tavapäraseks kaubanduspraktikaks. Selle muutuse kiirendajaks on praegune kriisiolukord, kuid pikas plaanis on põhjuseks meie muutunud tarbimise- ja ostuharjumused.
Viimased postitused
September 13, 2024
Millest lähtuda e-poe disainis ja mis on oluline
September 02, 2024
Magento makselahendused
Juuli 15, 2024
Hüljatud ostukärud ja kaotatud müügi taastamine
Aprill 16, 2020
Pooltel Eesti kaubanduskeskuste rentnikel puudub e-pood